Byliście kiedyś w takiej sytuacji, gdy jesteście u kogoś z wizytą i z lekką zazdrością patrzycie na nieskazitelnie czyste podłogi? Niby wizyta znienacka, a gospodarze mają czysto mimo obecności dzieci czy zwierząt? Gdzie tkwi sekret? Odpowiedź jest prosta, a dziś zdradzą ją trzy kolejne osoby!

Roboty odkurzające Roomba pracują już w przeszło 250 tysiącach polskich domów, ale jak realnie pomagają ludziom w codziennym życiu? Co w nich cenimy? iRobot już od kilkunastu lat stara się ułatwić życie Polakom, a teraz zachęca użytkowników robota Roomba do dzielenia się swoimi doświadczeniami.

Zajmujące czas pociechy

Pani Maria, mama Hani, która w momencie kręcenia filmu miała 3 miesiące, w Roombie najbardziej docenia… No właśnie, to że ma czysto w domu mimo, że jej pociecha wymaga wiele uwagi. Wszak podczas dziecięcej drzemki można robić wiele przyjemniejszych rzeczy niż martwić się o czystość podłogi…


Brudzący przyjaciele

Pani Oliwia, która posiada kota, jak wszyscy posiadacze czworonożnych przyjaciół ceni swojego iRobota za pomoc w codziennej walce z sierścią. Co dodatkowo z wyposażenia robota docenia jeszcze Oliwia? Sprawdźcie sami.


Wybór własnej aktywności

Pani Anna posiada iRobota Roomba od 9 lat i jak mówi, nie posiada innego odkurzacza. Skąd ta trwająca blisko dekadę miłość? Jak sama Pani Anna mówi – „Ona sprząta, a ja mam czas na inne aktywności”.


iRobot Corporation bardzo ceni sobie opinię użytkowników. Słowa naszych Roombasadorów są potwierdzeniem na to, że innowacyjna technologia coraz śmielej wkracza pod nasze dachy, a my bardzo przychylnym okiem na nią patrzymy. Tym bardziej jeśli faktycznie tak jak Roomba od iRobota jest produktem niezawodnym. Potwierdzenie znajduje to w licznych, przyznanych marce odznaczeniach. Przeprowadzona przez Instytut badawczy Euromonitor International analiza rynku robotów odkurzających w skali globalnej wykazała, że najczęściej wybieraną marką w tej kategorii produktowej jest iRobot. Tym samym firma została uhonorowana odznaczeniem „Marka nr 1 na świecie w sprzedaży robotów odkurzających”. Z kolei przeprowadzany w Polsce przez Grupę VSC audyt satysfakcji Klientów z obsługi posprzedażowej trzeci rok z rzędu zaowocował przyznaniem godła „Dbamy o Jakość Obsługi”. Poznaj opinie użytkowników iRobot: http://bit.ly/Roombasadorzy

Dom